Trendy marketingowe 2016

Człowiek, nowoczesne technologie, wideo, media efemeryczne, wirtualna rzeczywistość… To wszystko i jeszcze więcej jest zapowiedzią trendów, które zdominują media społecznościowe w 2016 r. Przekonywała nas o tym Natalia Hatalska, obserwatorka trendów podczas Golden Marketing Conference – najważniejszego marketingowego wydarzenia w Polsce.

Czytaj więcej o Trendy marketingowe 2016

Analiza konkurencji – do czego służy?

Myśląc o przedsiębiorstwie nigdy nie powinniśmy mieć przed oczami wyspy. Żadna firma nie utrzymała by się długo, gdyby zrezygnowała z kontaktów z podmiotami zewnętrznymi, którymi są przecież klienci. Dodatkowo wkoło zlokalizowani są dostawcy, pracownicy oraz inne przedsiębiorstwa o tym samym profilu działalności. Konkurencja.

Czytaj więcej o Analiza konkurencji – do czego służy?

Sex coaching – co to jest?

Nasz rynek zalewa fala coachów. Mamy już coaching personalny, biznesowy, live coaching – nastawiony na relacje i życie osobiste, coaching inwestycyjny, czy zawodowy. Mamy coach dietetyków a teraz przyszła kolej na sferę seksu. Czy seks coaching to tylko nowa bardziej chwytliwa nazwa dla seksuologa? Czy nowy zawód i nowe korzyści dla osób chcących zmian w swojej sypialni? Kim jest i czym się zajmuje a przede wszystkim dla kogo […]

Jest Robótka do zrobienia – akcja dla każdego małego i dużego!

Po świętach czas na noworoczne postanowienia. Często pojawia się w nich chęć pomocy innym. Świetnie się składa bo już po raz piąty odbędzie się akcja pod nazwą: „Jest Robótka do zrobienia…”

Czytaj więcej o Jest Robótka do zrobienia – akcja dla każdego małego i dużego!