flaga handlowa

Flaga handlowa


Flagi od lat nie są już wyłącznie symbolem państw, jednostek terytorialnych i instytucji międzynarodowych. Obecnie z powodzeniem wykorzystuje się je do komunikacji marketingowej, między innymi w trakcie imprez masowych. Flaga handlowa to stały element krajobrazu eventów, koncertów, a także siedzib przedsiębiorstw. Jakie są zalety tej formy reklamy? Z czego wykonuje się flagi?

Flaga handlowa z dowolnym nadrukiem

Wykorzystywana do celów reklamowych flaga handlowa to jeden z elementów budowania tożsamości marki. Dzięki współczesnym technikom w krótkim czasie możemy wyprodukować dowolną liczbę flag pokrytych specjalnie zaprojektowanym efektownym nadrukiem, choćby z logo marki. Również rozmiary i kształty flag nie stanowią żadnego ograniczenia. Flaga handlowa nie musi mieć standardowego prostokątnego kształtu – ten może być nieregularny, a jej krawędź pokrywa niekiedy cały maszt. W końcu w marketingu liczy się kreatywność.

Prosta czy ozdobna?

Duże znaczenie ma również maszt flagi. Te, zależnie od przeznaczenia wykonuje się z różnych materiałów, a także w różnych wersjach designerskich. Do imprez masowych, gdzie liczy się możliwość szybkiego transportu i rozłożenia, lepiej sprawdzą się proste lekkie konstrukcje. Jeśli jednak dostojna flaga ma zdobić posesję należącą do siedziby firmy, warto zainwestować w dekorowany, zdobiony kulą maszt, stawiając na elegancję.

W jakich okolicznościach sprawdzi się flaga handlowa?

Flaga handlowa poza eventami, koncertami, imprezami sportowymi i podobnymi wydarzeniami sprawdzi się również jako ozdoba przed budynkiem siedziby firmy. Flagi reklamowe spotkamy również na konferencjach i targach, gdzie pozwolą one naszemu stoisku wyróżnić się z tłumu i zdobędą uwagę przechodniów.

Z czego wykonana jest flaga handlowa?

Flaga handlowa najczęściej wykonana jest z poliestru, który pozwala na szybką produkcję i obniżenie kosztów. Jednak materiały do flag różnią się między sobą pod względem trwałości i przeznaczenia, zależnie między innymi od tego, czy flaga handlowa będzie używana na zewnątrz czy wewnątrz budynku. Określone materiały wpływają również na efekt wizualny. Nadruk z logo może być matowy lub lśnić odbijając promienie słoneczne.

Zalety wykorzystania flag reklamowych

Zaletami flag handlowych z pewnością są ich lekkość, efektowny wygląd, jak również możliwość wykonania dowolnego nadruku i kształtu flagi. Zdanie się w tej kwestii na doświadczenie specjalistów i przygotowanie ciekawego projektu sprawią, że flaga z pewności spełni swoją funkcję i zostanie zauważona przez odbiorców.

Więcej na: http://inventini.com/flagi-reklamowe/


Post Author: goYka

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *